10 סיבות למה אתה צריך חנות באינטרנט

10 סיבות למה אתה צריך חנות באינטרנט

תוכן העניינים

האם אתה מחפש דרך קלה ומוכחת להגדיל את ההכנסות העסקיות שלך? זה לא משנה עם אתה בעל מסעדה, חנות קמעונאית או סיטונאי, למעשה זה בכלל לא משנה מה הוא השוק הספציפי שלך, אם לעסק שלך אין אתר חנות באינטרנט , אתה משאיר כסף על השולחן!

והנה למה …

בעלי עסקים קטנים מתמודדים עם האמת החדשה – העולם עבר לאינטרנט. בימים אלה, הצרכנים אינם מוגבלים יותר לישיבה ליד מחשבים שולחניים בכדי לעשות מחקר או לשלוח הודעות דוא"ל.

בטח שמת לב כי אנשים תמיד נמצאים מול המסכים שלהם. אבל למה להסתמך על תצפיות אלה? זאת רק ההתחלה, דוחות מעריכים את הערך של מכירות המסחר האלקטרוני העולמי של 2019 בסביבות 3.45 מיליארד דולר.

אנשים יכולים כעת ליהנות ממסע קניות בלי לצאת מהבית, בתור מוכר עם חנות באינטרנט , אתה יכול לספר ללקוחות שלך על החברה שלך, להציג את המוצרים שלך ולקבל תשלומים מקוונים.

זה כבר ברור, יש כאן דפוס אשר מראה הערכה של עליות במכירות מקוונות בשנים הקרובות.

עם הצמיחה המהירה של השוק המקוון, הנה כמה סיבות להתחיל למכור על פלטפורמת חנות אונליין.

אז איך זה משפיע עליך? בהמשך, אנו מתווים את הסיבות העיקריות מדוע אתר מסחר אלקטרוני יכול להגדיל את העסק שלך באופן מיידי ולהגדיל את ההכנסות ממכירות.

האם העסק שלי צריך להיות מקוון?

עבור כל עסק, התשובה היא "כן!"

  • חנות בגדיםבעוד המיקום הפיזי שלך עשוי להגביל את כמות הבגדים שאתה יכול להציג בחנות, בעזרת חנות באינטרנט, אתה יכול להראות הכל – כל השילובים של צבעים, הגדלים והסגנונות הזמינים.
  • חנות קמעונאית – הצג את שלל המוצרים שיש לך בחנות, גם אם אין לך אותם במלאי, אפשר הזמנות מראש והזמנות של מוצרים בהזמנה אישית.
  • בית קפה או מסעדהאתה יכול להגדיל את המכירות במסעדה על ידי אפשרות הזמנות מראש דרך האינטרנט

יתר על כן, להיות נוכח באינטרנט עם חנות מקוונת מאפשרת לך לא רק לשרת את הלקוחות הקיימים שלך, זהו גם ערוץ רב ערך למשיכת לקוחות חדשים והגדלת ההכנסות שלך. אם אינך נוכח באינטרנט, הלקוחות שלך עשויים להמשיך הלאה.

עדיין לא משוכנע? 

הנה רשימה של 10 הסיבות העיקריות שבגללם אתה צריך חנות אינטרנטית כבר היום.

1. השגת לקוחות חדשים ע"י קידום האתר

הערך המוסף המיידי של האתר שלך יעזור לך להשיג לקוחות חדשים. עם חנויות מקוונות, זה נעשה באמצעות תהליך שנקרא אופטימיזציה למנועי חיפוש.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא תהליך המשפיע על החשיפה של אתר אינטרנט או דף אינטרנט בתוצאות של מנועי החיפוש האורגניות באינטרנט.

לדברי Business Insider , רוב הקונים משתמשים במנוע החיפוש לפני שהם מחליטים לקנות. משמעות הדבר היא שאם אתה לא מופיע בתוצאות מנוע החיפוש אתה סוגר את עצמך מן הקונים.

הופעה בתוצאות החיפוש בגוגל נותנת ערך מדהים עבור כל סוגי העסקים, במיוחד כשמדובר בחנות באינטרנט.

כדי להופיע בתוצאות אלה, עליך להיות בעל כתובת מקוונת.

ברגע שיש לך חנות אונליין, ישנם הרבה שיטות יחסית פשוטות לקידום אורגני שאותם ניתן ליישם בכדי לאפשר לאתר שלך דירוג גבוה עבור מילות מפתח וביטויים הקשורים לעסק ולמוצרים שלך.

הרבה עסקים קטנים רואים תוצאות מצוינות על ידי התמקדות בקידום אורגני מקומי בכדי להגדיל את המכירות שלהם.

2. להרוויח כסף עם חנות באינטרנט

בכל העסק, כאשר יש יותר חשיפה ומקומות נוספים שבהם ניתן למצוא את מוצרי העסק, כך הסיכויים למכירה גדלים. זה די פשוט.

יצירת חנות מקוונת פותחת הזדמנות חדשה לגמרי לייצור הכנסות.

לא רק שיהיה לך את המכירות שהעסק הפיזי שלך יוצר, אתה תוכל להגדיל את מכירות העסק שלך ולייצר מכירות נוספות דרך האינטרנט.

3. נוחות הלקוחות

בעלי עסקים קטנים יודעים, המיקוד שלהם לא יכול להיות רק סביב הכסף. סיבה נוספת לבניית אתר אינטרנט שהוא חנות וירטואלית היא שזה יעשה פלאים עבור חוויית הלקוח שלך.

אתר אינטרנט הבנוי נכון מעניק חווית קניה מדהימה ללקוחות שלך ומקלה עליהם.

לקוחות יכולים לבדוק את המידע הדרוש להם על החנות ומוצריה, כגון שעות החנות, מספר הטלפון או הכתובת, מה שבאופן ישיר מסייע להגדילאת מכירות החנות ולהציג אותה לאנשים שעדיין לא מכירים אותה.

בנוסף, אם הלקוחות עסוקים, או רחוקים פיזית מהחנות שלך, האתר מספק את האפשרות לקנות מכל מקום.

4. חנות באינטרנט אשר פועלת 24 שעות ביממה

חנות באינטרנט תאפשר ללקוחות שלך לקנות בכל זמן. חנות פיזית ברוב המקים לא יכולה לאפשר את זה.

עם חנות מקוונת, לקוחות יכולים לגלוש אל המוצרים שלך, לבדוק אם פריט מסוים נמצא במלאי, ולבצע רכישה, גם כאשר הדלתות של החנות הפיזית שלך סגורות והאורות כבויים בסוף הלילה. עם האינטרנט, אתה תמיד פתוח לעסקים!

אתה יכול לישון, אבל האתר שלך (ולכן גם העסק שלך) פתוח לעסקים.

5. שוק גלובלי

כאשר אתה בונה את העסק שלך באינטרנט, העסק שלך מתרחב.

את המוצרים שלך יוכלו לראות ולרכוש על אנשים בכל רחבי העולם, בעוד שעם מיקום פיזי מסורתי, אתה מוגבל על ידי זמן ומרחב.

ביסודו של דבר, חנות באינטרנט יוצרת אפשרויות אינסופיות ושווקים חדשים לחקור, ולטפח עבור מכירות חדשות והזדמנויות הכנסה נוספות.

אם אתה חושב שהמוצרים שלך הם להיט בעיר שלך, למה לא להביא את החוויה הזאת לאנשים במקומות אחרים?

6. ייעול תהליכים עסקיים

כיום, העסקים המצליחים ביותר מסוגלים לשלב את העולמות הפיזיים ורשת האינטרנט, מה שמאפשר חוויה מרובת ערוצים.

לדוגמה, לקוח מזמין מוצר באינטרנט , לאיסוף מהחנות.

כאשר הם מגיעים לחנות, הפריט שלהם מוכן, הם כבר שילמו באינטרנט, והם כבר מחוץ לדלת. זה יכול לעזור לשמור על רמת שירות לקוחות גבוהה ודורש פחות מאמץ מצד עובדי החנות בכדי להשלים את המכירה.

אם אתה לא רוצה להציע בחנות איסוף כאופציה בחנות המקוונת שלך, העסק שלך עדיין יהנה משירות לקוחות מהרמה הראשונה. לקוחות יוכלו לחקור את המוצרים באינטרנט, כלומר פחות שאלות שהעובדים שלך יצטרכו לענות עליהם באופן אישי.

היתרונות של איסוף מהחנות הפיזית יכולה לעבוד מצויין עבור מסעדות. המסעדה יכולה להציע מערכת הזמנות באינטרנט, עם שתי אפשרויות: 

אפשרות למשלוח ואפשרות איסוף עצמי. תהליך זה יעזור להגדיל את המכירות שלך על ידי שמירת המצרך היקר ביותר ללקוחותיך הפוטנציאלים – זמן.

7. שלם פחות משכורות בעזרת חנות באינטרנט

כאשר אתה יכול להאיץ את הפעולות ולהעביר חלק המכירות שלך לפלטפורמה מקוונת, ייתכן שתוכל להקטין את הוצאות השכר שאתה צריך לשלפ לעובדים.

בגלל העובדה שהחנות המקוונת שלך מאפשרת אוטומציה של חלק מהמשימות בעסקף מה שלפני כן היה מתבצע על ידי העובדים, הצורך בצוות גדול פוחת.

זה מאפשר לך להחזיק פחות עובדים בעסק, כלומר הוצאות המשכורות שלך יהיו הרבה יותר נמוכות ותוכל להגדיל את ההכנסות בהתאם.

8. סינכרון נתונים בין חנות מקוונת וקופה רושמת

אחד החששות הגדולים של בעלי עסקים קטנים שעדיין לא עשו את המעבר לעולם המקוון נשאר הארגון והסדר בנתונים, במיוחד בכל מה שקשור בנתוני מלאי.

הפעלה של חנות פיזית היא קשה מספיק, המחשבה על הוספת מתח נוסף עם מכירות מקוונות מספיק כדי לגרום אי נוחות לכל בעל עסק קטן.

למרבה המזל, ניתן להסיר את הפחדים כאשר לעסק יש מערכת קופה אשר יכולה להסתנכרן עם נתוני המכירות בחנות המקוונת.

ישנם מערכות קופה היכולות לשלב נקודת מכירה עם אתר אינטרנט וזאת בכדי לסנכרן את המלאי, המכירות, ונתונים אחרים בין נקודה פיזית של מכירה לחנות מקוונת באינטרנט.

בעלי עסקים יכולים לעקוב במדויק אחר המלאי והמכירות ללא חשש.

9. לאפשר ללקוחות לשתף באינטרנט

מלבד קידום אורגני, עוד שיטה מצויינת למשוך לקוחות אל החנות המקוונת שלך היא קידום אורגני וממומן באמצעות מדיה חברתית.

חלק מהחוויה הצרכנית בעידן הדיגיטלי הוא ההזדמנות של הלקוחות לשתף את המותגים האהובים עליהם ואת המוצרים שהם רכשו לאחרונה במדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם.

עם חנות וירטואלית באינטרנט, לצרכנים אחרים אשר רואים את הפוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם יש את ההזדמנות למצוא את העסק שלך ולבצע רכישות משלהם.

10. הגברת המודעות למותג

בין כל שלל שיטות השיווק באינטרנט שיש כיום, אם זה דרך המדיה החברתית, קידום אורגני בגוגל או באמצעות קידום ממומן בפלטפורמות השונות באינטרנט, התוצאה הסופית היא הגברת המודעות למותג שלך.

יותר לקוחות פוטנציאליים יהיו מודעים לעסק שלך ולמוצרים שאתה מוכר ויתעניינו בהם.

חנות מוצלחת באינטרנט יכולה לייצר אפקט של כדור שלג. ככל שיותר אנשים משתפים ומפיצים את האתר שלך ואת המוצרים שבחנות, ככה המודעות למותג גדלה באופן אקספוננציאלי, כלומר, גם המכירות שלך יגדלו בהתאם.

מסקנות

גם אם אתם מציעים מוצרים ושירותים מעולים ללקוחות המקומיים שמבקרים בחנות הפיזית שלכם. בניית חנות אינטרנטית תעזור לכם לשרת את לקוחותיכם ביעילות גבוהה בהרבה. 

בנוסף, חנות באינטרנט יכולה לעזור לך להביא הרבה יותר לקוחות מאזורים הרחוקים פיזית מהחנות ובכך להגדיל את ההכנסות של העסק.

תכנים נוספים באותו הנושא